Avarinė tarnyba 24/7
Administratorius yra atsakingas už Namo techninės priežiūros organizavimą ir remonto darbų organizavimą, esminių statinio reikalavimų užtikrinimą. Reglamento 96 punkte nurodoma, kad pagal namo būklės vertinimo išvadas, užtikrindamas namo bendrųjų konstrukcijų ir patalpų būklę, bendrųjų inžinerinių sistemų funkcionavimą pagal šių sistemų priežiūrą ir/ar naudojimą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir/ar gamintojo instrukcijas, kitus dokumentus, kad būtų išvengta pavojus žmonių gyvybei, sveikatai ar aplinkai, arba galimi dideli materialiniai nuostoliai, valdytojas nedelsiant organizuoja namo bendrojo naudojimo objektų gedimų, defektų šalinimo, avarijų lokalizavimo ir likvidavimo darbus, kuriems daugumos savininkų pritarimo nereikia.
Avarija – tai netikėtas įvykis ar gedimas pastato inžinerinėse sistemose, kuris:
- kelia grėsmę gyventojų sveikatai, gyvybei ar turtui;
- trikdo būtiniausių komunalinių paslaugų teikimą (šildymas, vandentiekis, elektros tiekimas ir pan.);
- reikalauja nedelsiamo reagavimo.
Dažniausi avariniai atvejai
- Vandentiekio ar nuotekų sistemos trūkiai (pvz., vamzdžių pratekėjimas, užsikimšimas).
- Elektros instaliacijos gedimai (trumpasis jungimas, kibirkščiavimas), elektros nebuvimas.
- Šildymo sistemos gedimai (radiatorių pratekėjimas, šilumos tiekimo sutrikimas).
- Stogo ar langų sandarumo praradimas per liūtį ar vėtrą.
- Liftų veikimo sutrikimai.
- Avarinis durų atidarymas
- Dujų kvapo aptikimas, (Dujų avarinės tarnybos telefonas 1804)
Tarifai ir įkainiai (žr.nuorodas):